Nieuws

  • 26 april, 2018
    Bijgaand een link naar de site van OVD met speciale aandacht voor het uitje van Industrie-dienstverlening op 15 juni naar Rotterdam.Dit uitje wordt ook opengesteld voor leden van onze ondernemersvereniging. De kosten zijn 90,- pp, dit is niet gelijk aan de gereduseerde prijs die OVD leden...

Ondernemer van de maand

Mooi-Dees is wat klanten roepen als ze Daisy van Zoggel haar werk laten doen. .nl staat erachter om te laten zien wat het werk inhoudt. Webdesign is duidelijk, maar door bedrijfsfotografie toe te voegen aan de mogelijkheden, weet zij in Maasbommel haar hobby en werk te combineren. Dat is voor ons allemaal de wens als ondernemer.

Daisy is 47 jaar geleden geboren in Schijndel, heeft haar secretariële opleiding gevolgd en 12 jaar bij een bedrijf gewerkt waar professionele video apparatuur verkocht en verhuurd werd, is daar getrouwd en heeft twee zonen. Door opleidingen te volgen zorgt ze dat haar klanten snel gevonden worden met hun site en goed beveiligd blijven door de technisch actueel te blijven.

“Mijn uitdaging is om de ondernemer op de kaart te zetten, en door mijn nieuwsgierigheid blijf ik opleidingen volgen. Nu ben ik bezig met Reclamefotografie en in maart begin ik met User Experiance Design”, verteld Daisy enthousiast.

In haar vrije tijd wandelt ze graag, in oktober de vierdaagse in Marbella, en met het gezin in de camper door Europa trekken.

AA-Document Systems

Contactgegevens

AA-Document Systems

Melkstraat 2a
6626AB
Alphen

0487-562448
http://www.aa-documentsystems.nl
info@aa-documentsystems.nl

Bedrijfsinformatie

AA-Document Systems is een leverancier van zowel soft- als hardware op het gebied van het verwerken en afdrukken van documenten, gericht op het aanbrengen van een evenwichtige balans tussen documenten en systemen binnen uw organisatie.

Documentoplossingen voor archivering, automatisch verwerken van inkomende en uitgaande facturen, document routing/distributie, workflowmanagement) en hardware zoals printers, (multifunctionele)kopieerapparatuur, scanners en faxen.

Onze kracht schuilt in een persoonlijke benadering, waarin wij pas tevreden zijn als wij kunnen bijdragen aan uw succes en u ons aanbeveelt bij andere bedrijven en organisaties.

Door gebruik te maken van gerenommeerde leveranciers en oplossingen zijn wij in staat bij te dragen aan een productiviteitsverbetering binnen uw organisatie, en ook niet onbelangrijk: kostenbesparingen te realiseren tot vaak wel 30%.

Onze aanpak richt zich niet alleen op uw hardware, wij kijken met name naar het voorafgaande (document)proces, hierin zitten veelal de grootste mogelijkheden tot efficiency en besparing van kosten (arbeidskosten). Daarnaast kan door de totaaloplossing die wij bieden, het combineren van prints, kopieen, faxen, scans en documentmanagement oplossingen in één overeenkomst, ook op het gebied van apparatuur en verbruiksmaterialen vaak aanzienlijk bespaard worden.

Dit gehele concept kunnen wij u aanbieden zonder dat u hoeft te investeren, u huurt het geheel en betaald een vaste prijs per gemaakte afdruk

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering