Nieuws

Ondernemer van de maand

Kristel Janssen Steenberg is in 2007 gestart met Reklameburo Janssen Steenberg. Opgegroeid in Appeltern is ze al 35 jaar een Maas en Waalse. De korte lijntjes die daardoor ontstaan vindt zij belangrijk voor haar bedrijfsvoering. “Dat wil ik ook in de toekomst zo houden, een uitbreiding zal hooguit een team van 3 personen worden in een eigen pand waar iedereen gewoon binnen kan lopen”, aldus Kristel. Toegankelijkheid, persoonlijk contact en daardoor als klant begrepen worden zijn de keywords.

Kristel is op haar 17e gestart met een opleiding DTP en daarna grafisch vormgever. Het uitvoerende gedeelte is in de praktijk geleerd door haar werk bij een reclameburo in Leeuwen en een baan met voornamelijk decoratieve standbouw. De één voornamelijk zittend werk, de ander staand. Beide zijn lichamelijk geen optie om dit fulltime uit te voeren. Mede hierdoor is zij ruim 10 jaar geleden haar eigen reklameburo gestart.

De afwisseling van de wensen bespreken, het grafisch vormgeven en daarna de uitvoering doen, zorgt dat het werk zo leuk is. “Het in alle aspecten creatief bezig zijn en daarna een klant zien die blij is met het complete resultaat van logo, website, kleding, bestikkering en alle andere verrassende wensen, is heel mooi om te doen”, zegt Kristel tevreden.

Dat de praktijk een belangrijk item is, blijkt wel uit het feit dat haar hobby klussen is. Al haar meubels maakt ze zelf. Daarnaast geeft fotograferen de rust die nodig is om daarna heerlijk met haar zoontje van 5 naar de ijskraam te fietsen. Meer heeft ze niet nodig om gelukkig te zijn.

AA-Document Systems

Contactgegevens

AA-Document Systems

Melkstraat 2a
6626AB
Alphen

0487-562448
http://www.aa-documentsystems.nl
info@aa-documentsystems.nl

Bedrijfsinformatie

AA-Document Systems is een leverancier van zowel soft- als hardware op het gebied van het verwerken en afdrukken van documenten, gericht op het aanbrengen van een evenwichtige balans tussen documenten en systemen binnen uw organisatie.

Documentoplossingen voor archivering, automatisch verwerken van inkomende en uitgaande facturen, document routing/distributie, workflowmanagement) en hardware zoals printers, (multifunctionele)kopieerapparatuur, scanners en faxen.

Onze kracht schuilt in een persoonlijke benadering, waarin wij pas tevreden zijn als wij kunnen bijdragen aan uw succes en u ons aanbeveelt bij andere bedrijven en organisaties.

Door gebruik te maken van gerenommeerde leveranciers en oplossingen zijn wij in staat bij te dragen aan een productiviteitsverbetering binnen uw organisatie, en ook niet onbelangrijk: kostenbesparingen te realiseren tot vaak wel 30%.

Onze aanpak richt zich niet alleen op uw hardware, wij kijken met name naar het voorafgaande (document)proces, hierin zitten veelal de grootste mogelijkheden tot efficiency en besparing van kosten (arbeidskosten). Daarnaast kan door de totaaloplossing die wij bieden, het combineren van prints, kopieen, faxen, scans en documentmanagement oplossingen in één overeenkomst, ook op het gebied van apparatuur en verbruiksmaterialen vaak aanzienlijk bespaard worden.

Dit gehele concept kunnen wij u aanbieden zonder dat u hoeft te investeren, u huurt het geheel en betaald een vaste prijs per gemaakte afdruk

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering