Nieuws

Ondernemer van de maand

Frank Raaijmakers is zeker een ondernemende man te noemen. Via zijn bedrijf Diseno BV werkt hij internationaal als interim manager in de logistiek.

De interesse in logistiek begon als stuwadoor en vanaf ’91 heeft hij o.a. bij Intexo, nu DHL, voor de implementatie van systemen door heel Europa gezorgd.

Frank houdt van werken met groot materieel, maar de combinatie met mensen motiveren en meekrijgen naar een volgend level binnen een bedrijf, geeft hem de uitdaging die hij nodig heeft.

Tot zijn 18e heeft Frank gewoond in St. Oedenrode. Na wat omzwervingen is hij met zijn vrouw 26 jaar geleden neer gestreken in Alphen. Samen hebben ze 3 kinderen, die langzaam hun vleugels gaan uitslaan. Hierdoor hoopt hij over een aantal jaar wat kleiner te gaan wonen. Waarschijnlijk wel op het platteland, want als fanatiek kippenfokker en nationaal wildlife liefhebber, wil je natuurlijk wel wat grond om je woning.

“Ik hou van reizen, voorheen naar verre oorden, maar nu kan ik ook genieten van de mooie plekjes in ons eigen land. Of wie weet ga ik weer orkaanreizen organiseren in Texas of Louisiana, dat was echt fantastisch om te doen”, lacht Frank.

AA-Document Systems

Contactgegevens

AA-Document Systems

Melkstraat 2a
6626AB
Alphen

0487-562448
http://www.aa-documentsystems.nl
info@aa-documentsystems.nl

Bedrijfsinformatie

AA-Document Systems is een leverancier van zowel soft- als hardware op het gebied van het verwerken en afdrukken van documenten, gericht op het aanbrengen van een evenwichtige balans tussen documenten en systemen binnen uw organisatie.

Documentoplossingen voor archivering, automatisch verwerken van inkomende en uitgaande facturen, document routing/distributie, workflowmanagement) en hardware zoals printers, (multifunctionele)kopieerapparatuur, scanners en faxen.

Onze kracht schuilt in een persoonlijke benadering, waarin wij pas tevreden zijn als wij kunnen bijdragen aan uw succes en u ons aanbeveelt bij andere bedrijven en organisaties.

Door gebruik te maken van gerenommeerde leveranciers en oplossingen zijn wij in staat bij te dragen aan een productiviteitsverbetering binnen uw organisatie, en ook niet onbelangrijk: kostenbesparingen te realiseren tot vaak wel 30%.

Onze aanpak richt zich niet alleen op uw hardware, wij kijken met name naar het voorafgaande (document)proces, hierin zitten veelal de grootste mogelijkheden tot efficiency en besparing van kosten (arbeidskosten). Daarnaast kan door de totaaloplossing die wij bieden, het combineren van prints, kopieen, faxen, scans en documentmanagement oplossingen in één overeenkomst, ook op het gebied van apparatuur en verbruiksmaterialen vaak aanzienlijk bespaard worden.

Dit gehele concept kunnen wij u aanbieden zonder dat u hoeft te investeren, u huurt het geheel en betaald een vaste prijs per gemaakte afdruk

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering