Nieuws

  • 08 januari, 2018
    Dit jaar ontmoeten we elkaar bij Brasserie 't Anker, Nieuwe Weg 2 in Alphen. Er wordt ons weer een heerlijk menu aangeboden tijdens de competitieve avond.....Zorg dat je erbij bent en meld je aan via  http://ov-degoudenham.nl/aanmelden-voor-activiteitJe bent vanaf 18.30 uur van harte...

Ondernemer van de maand

Wij wensen iedereen een mooi ondernemend 2018
 

Graag ontmoeten we je tijdens ons nieuwjaarsdiner bij Brasserie 't Anker, Nieuwe Weg 2 in Alphen. Er wordt ons weer een heerlijk menu aangeboden tijdens de competitieve avond.....

Zorg dat je erbij bent en meld je aan via  http://ov-degoudenham.nl/aanmelden-voor-activiteit

Je bent vanaf 18.30 uur van harte welkom. Om18.45 uur beginnen we en 22.30 uur sluiten we langzaam af.

Eigen bijdrag is 25 euro pp, graag terplekke afrekenen, de drankjes worden gesponsord door de OV De Gouden Ham

 
Bestuur OV De Gouden Ham

1 MAART FEESTELIJKE OPENING ONDERNEMERSDIENSTENCENTRUM

 

Feestelijke opening

Ondernemersdienstencentrum

Dinsdag 1 maart opent het Ondernemersdienstencentrum haar deuren. Wij nodigen u (en uw collega's) van harte uit om bij de feestelijke opening aanwezig te zijn.

Waar: D’n Bogerd in Druten (1e verdieping)
Wanneer:  dinsdag 1 maart van 9.00 tot 10.00 uur
Voor wie: alle ondernemers en startende ondernemers in Maas en Waal

 

Wat is het Ondernemersdienstencentrum?

Het Ondernemersdienstencentrum is een initiatief van de OVD. Het is in het leven geroepen om ondernemers te helpen met vragen op het gebied van financiën, administratie, marketing, wet- en regelgeving, subsidies en meer. Op dinsdagmorgen van 9.00 tot 10.00 - om de twee weken - zal er een gratis spreekuur zijn. Ondernemers kunnen tijdens dat spreekuur zonder afspraak binnenlopen en kosteloos en vrijblijvend gebruikmaken van de diensten van de adviseurs. Indien gewenst, kan er na afloop een vervolgafspraak gemaakt worden.
 

Waarom een Ondernemersdienstencentrum?

De Kamer van Koophandel heeft sinds 2014 geen vestiging meer in Tiel. Uit gesprekken met (startende) ondernemers is gebleken dat zij een aanspreekpunt missen voor vragen op diverse terreinen. Daarom is het initiatief genomen voor het oprichten van het Ondernemersdienstencentrum. Het kan gezien worden als een soort vervanger voor het KvK spreekuur voor ondernemers.
 

Voor wie is het?

Iedereen die ondernemer is of plannen heeft om ondernemer te worden, is welkom. Het Ondernemersdienstencentrum is opgericht voor mensen die in (omgeving) Maas en Waal wonen of hier gevestigd zijn met hun bedrijf.
 

Voor wie is het niet?

In het Ondernemersdienstencentrum worden uitsluitend zakelijke adviezen gegeven. Particulieren kunnen daarom niet terecht in het dienstencentrum.
 

Wat voor vragen kunnen gesteld worden?

De spreekuurhouders van het Ondernemersdienstencentrum bieden samen een breed pakket van diensten aan. De vragen kunnen dan ook zeer uitlopend zijn.

Denk aan vragen op het gebied van:
Arbeidsrecht, ontslagrecht, arbeidsvoorwaarden, aanbestedingsrecht, bouwrecht, erfrecht, incasso, omgevingsrecht, transport en logistiek, vennootschapsrecht, administratieve organisatiediensten, bedrijfsopvolging, bedrijfsoverdracht, belastingadvies, fiscaaladvies, hoe begin je een bedrijf, eenmanszaak of BV, bedrijf verkopen, wijzigingen in het bedrijf, nieuwe aandeelhouders, certificeren van aandelen, bestuur- en omgevingsrecht, wet- en regelgeving op gebied van ruimtelijke ordening, vergunningen, ontheffingen, bestemmingsplannen, grondzaken maar ook voor subsidies, Europees, nationaal, en regionaal van milieubehoud tot ontwikkelingssamenwerking, van sociale innovatie tot technologische ontwikkeling, social media voor bedrijven, vindbaar zijn in Google, websites, teksten etc.

 

Spreekuurhouders

De spreekuurhouders van het Ondernemersdienstencentrum bestaan uit onderstaande bedrijven. Zij stellen hun kennis en expertise gratis beschikbaar tijdens het spreekuur.
 

Vragen

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met André van den Hurk:
elan.management@filternet.nl of tel. 06 51 16 48 83

Wij hopen u te zien op dinsdag 1 maart!
 

 

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering