Nieuws

Ondernemer van de maand

Kristel Janssen Steenberg is in 2007 gestart met Reklameburo Janssen Steenberg. Opgegroeid in Appeltern is ze al 35 jaar een Maas en Waalse. De korte lijntjes die daardoor ontstaan vindt zij belangrijk voor haar bedrijfsvoering. “Dat wil ik ook in de toekomst zo houden, een uitbreiding zal hooguit een team van 3 personen worden in een eigen pand waar iedereen gewoon binnen kan lopen”, aldus Kristel. Toegankelijkheid, persoonlijk contact en daardoor als klant begrepen worden zijn de keywords.

Kristel is op haar 17e gestart met een opleiding DTP en daarna grafisch vormgever. Het uitvoerende gedeelte is in de praktijk geleerd door haar werk bij een reclameburo in Leeuwen en een baan met voornamelijk decoratieve standbouw. De één voornamelijk zittend werk, de ander staand. Beide zijn lichamelijk geen optie om dit fulltime uit te voeren. Mede hierdoor is zij ruim 10 jaar geleden haar eigen reklameburo gestart.

De afwisseling van de wensen bespreken, het grafisch vormgeven en daarna de uitvoering doen, zorgt dat het werk zo leuk is. “Het in alle aspecten creatief bezig zijn en daarna een klant zien die blij is met het complete resultaat van logo, website, kleding, bestikkering en alle andere verrassende wensen, is heel mooi om te doen”, zegt Kristel tevreden.

Dat de praktijk een belangrijk item is, blijkt wel uit het feit dat haar hobby klussen is. Al haar meubels maakt ze zelf. Daarnaast geeft fotograferen de rust die nodig is om daarna heerlijk met haar zoontje van 5 naar de ijskraam te fietsen. Meer heeft ze niet nodig om gelukkig te zijn.

28 JANUARI ONTBIJTSESSIE GEPERSONALISEERDE MARKETING

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.

Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!

Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 

Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.

De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

. het momentum van professionalisering is nu
. je concurrenten zijn er volop mee bezig
. topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
. kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in!  

Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur. 

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering