Nieuws

  • 24 april, 2018
     High Five! Het land van Maas en Waal de gezondste regio van Nederland  in 2022 Doe mee!   Wij nodigen u van harte uit voor: Symposium Maas en Waal in BewegingToegang is gratis Datum: 30 mei 2018Tijd: 14:30 - 18:00 uurLocatie: De Rosmolen,...

Ondernemer van de maand

Mooi-Dees is wat klanten roepen als ze Daisy van Zoggel haar werk laten doen. .nl staat erachter om te laten zien wat het werk inhoudt. Webdesign is duidelijk, maar door bedrijfsfotografie toe te voegen aan de mogelijkheden, weet zij in Maasbommel haar hobby en werk te combineren. Dat is voor ons allemaal de wens als ondernemer.

Daisy is 47 jaar geleden geboren in Schijndel, heeft haar secretariële opleiding gevolgd en 12 jaar bij een bedrijf gewerkt waar professionele video apparatuur verkocht en verhuurd werd, is daar getrouwd en heeft twee zonen. Door opleidingen te volgen zorgt ze dat haar klanten snel gevonden worden met hun site en goed beveiligd blijven door de technisch actueel te blijven.

“Mijn uitdaging is om de ondernemer op de kaart te zetten, en door mijn nieuwsgierigheid blijf ik opleidingen volgen. Nu ben ik bezig met Reclamefotografie en in maart begin ik met User Experiance Design”, verteld Daisy enthousiast.

In haar vrije tijd wandelt ze graag, in oktober de vierdaagse in Marbella, en met het gezin in de camper door Europa trekken.

28 JANUARI ONTBIJTSESSIE GEPERSONALISEERDE MARKETING

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.

Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!

Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 

Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.

De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

. het momentum van professionalisering is nu
. je concurrenten zijn er volop mee bezig
. topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
. kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in!  

Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur. 

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering