Ondernemer van de maand

 

Gerry Fransen woont al 40 jaar in Horssen, al blijft haar geboortedorp Alphen toch trekken. Ze komt er nog iedere week waar ze bij fanfare St Lambertus slagwerker is. 52 jaar geleden is ze met de kleine trom begonnen, naast haar vader die de grote trom sloeg. Eénmaal groot genoeg gegroeid, heeft ze deze overgenomen.

23 jaar geleden hoorde Gerry op Omroep Gelderland een oproep door een gaardenier die boeren zocht met grond om samen druiven te telen. Daar is de liefde voor alles wat met druiven te maken heeft begonnen.

Nu brengt ze haar enthousiasme over op bussen vol bezoekers die wijngaard De Kleine Heerlijkheid komen bezoeken voor een proeverij. Alleen in groepsverband wordt de proeverij georganiseerd in een voormalige kas met uitzicht op de wijngaard.

In het najaar worden alle druiven geplukt. Geholpen door vrijwilligers die de sfeer van nostalgie om willen zetten in actie. De wijn wordt later bij en collega gebotteld.

Haar toekomstplannen bestaan uit gezond blijven, nog heel lang doorgaan met de wijngaard en genieten. De Kleine Heerlijkheid hoeft dus alleen haar naam waar te maken. Gerry’s vrije tijd steekt ze in tuinieren, oppas oma zijn van de twee kleindochters en samen met haar man in de cabrio door ons mooie Land van Maas en Waal toeren.

28 JANUARI ONTBIJTSESSIE GEPERSONALISEERDE MARKETING

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.

Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!

Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 

Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.

De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

. het momentum van professionalisering is nu
. je concurrenten zijn er volop mee bezig
. topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
. kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in!  

Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur. 

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering