Nieuws

  • 13 februari, 2019
    Beste Leden, Het Honigcomplex is een oude, industriële locatie met een rauwe charme. Op deze locatie zijn ruim 140 bedrijven en ondernemers gevestigd. Het Honigcomplex isde culturele Hotspot aan de Waal en is tot 2022 de nieuwe Hotspot in Nijmegen. BCMW en OVD nodigen u van harte uit...

Ondernemer van de maand

Aannemersbedrijf Vermeulen Janssen bestaat uit Bas Vermeulen en Arthur Janssen. Bas was in 2001 al als zelfstandig aannemer begonnen en kreeg regelmatig hulp van Arthur. De geschiedenis van de heren gaat al terug naar de LTS, waar ze samen in dezelfde klas zaten. Bas is metselaar geworden en Arthur timmerman. Na al die jaren weet je wat je aan elkaar hebt, vandaar dat in 2006 de officiële samenwerking een feit was.

Arthur is geboren en getogen in Wamel en woont daar samen met zijn vriendin en 2 kinderen. “Mij krijg je daar niet meer weg”, lacht hij.

Bas is opgegroeid in Horssen en woont en werkt nu vanuit Altforst.

Voor de toekomst hopen beiden op deze voet verder te gaan. “De uitdaging blijft om mooie woningen en gebouwen te maken. Een stuk grond binnen een jaar te zien veranderen in een prachtig pand, daar zijn we trots op”, verteld Bas.

Hun schamele vrije tijd vult Bas in met zijn zoon en de hond Bobo, een vrolijke Boxer, en het bestuur van de plaatselijke carnavalsvereniging. Terwijl Arthur op zondag de wielrenfiets pakt en “even” 100 km fiets. Een uitdaging is wel om nog een keer met zijn fietsmaten de Mont Ventoux te beklimmen. Ook een kampeer vakantie in Frankrijk of Italië met het gezin is niet te versmaden.

 

28 JANUARI ONTBIJTSESSIE GEPERSONALISEERDE MARKETING

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.

Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!

Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 

Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.

De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

. het momentum van professionalisering is nu
. je concurrenten zijn er volop mee bezig
. topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
. kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in!  

Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur. 

Websiteontwikkeling: Steenkamp Automatisering